inte bloggat.

FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE HAR BLOGGAT PÅ LÄNGE MEN JAG HAR INTE HUNNIT & SÅ.
HAFT BLOGGPAUS MEN SA ALDRIG NGT OM DET.

Men nu ska jag kanske börja blogga igen tror jag.

Idag var det första dagen i skolan efter lovet.
Det gick väll bra och så men hade gärna haft
lov ett tag till.
Skulle egentligen varit med Ebba & Lisa idag men sen
kunde inte Ebba för att dom skulle göra ngt annat så då
tog jag bussen hem , fick vänta ett tag innan den åkte ..
men iaf. När jag kom hem åt jag. Var hemma själv tills nu
ungefär. Så jag har suttit vid datan en stund och så.
Hästarna fick vila idag. Om jag inte tar en ridtur sen :)
Man vet aldrig ;)

Fotade i Söndags.
Kanske lägger upp bilderna senare
eller så gör jag det imon.

/ Evelinalarsson .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0