lördag 4 december.

heeej :)
sitter här och lyssnar på musik och sjunger :)
varit ute i stallet i några timmar nu.
har ridit malte och fantasi.
malte var lika pigg och busig som han
brukar vara när han får springa och galoppera
i skogen med massa snö :)
sen sprang jag lite med cindy i skogen också med
grimma och grimskaft :)
wilja och Q borstade jag bara, ska nog rida wilja imon
och sen longera eller springa lite med Q i skogen som
jag gjorde med Cindy idag.

Ikväll ska jag till telebacken och åka pulka med min lillebror Anton,
Ellen & Ida Sjöström plus deras föräldrar, och mamma med.
Plus idas moster och hennes barn. Kommer bli kul! :)

pusssshej :)




Jag & Anton

bilden är något år gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0