Måndag igen.

Hejsan!

Ojdå, har inte bloggat på nästan en vecka nu, 6 dagar sedan.
Men nu tänkte jag blogga lite, hihi. Måndag igen nu, men det är ju jullov, så himla skönt!
Jag vaknade klockan kvart över 10 idag, sen gick jag upp och åt frukost
och gjorde mej i ordning. Efter det gick jag ut i stallet och såg att Z var där inne,
både mamma, anton och jag hade letat efter honom. Vi trodde han var ute, så vi försökte få in
han för att det är så himla KALLT ute idag. Men då hade han iaf varit där inne, så det var ju bra!
Men iaf, när jag kom ut i stallet så tog jag in shettisarna och gav dom hö. Så just nu står dom inne
i stallet och värmer sig. Russen är ute och dom gav jag också mat innan jag gick in.
Jag gav också shettisarna lite kraftfoder och en varsin morot :)
Ska gå ut igen om några timmar, ingefär klockan halv 2 eller klockan 2 och släppa ut shettisarna och sen mocka boxarna.

Ha det bra sålänge!
/evelinalarsson.





(för er som undrar har jag inte tagit bilderna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0