skönt !

hejsan :)
sitter här vid datan och lyssnar på musik &
kollar lite på facebook :)
i skolan idag så fick vi sluta en timme tidigare.
så vi slapp svenskan sista lektionen.
så vi slutade 10 över 1. jätteskönt!
sen orkade jag inte vänta på bussen så länge
eftersom att vi slutade tidigt så jag gick hem.
när jag kom hem drack jag oboy, sen gick jag ut i
stallet och mockade & gav hästarna mat och så.
nu har jag suttit här ett tag.
SÅ HIMLA SKÖNT MED FREDAG & HELG IGEN :)
Sen är det bara 3 dagar kvar i skolan.
Fast den sista dan gör man ju typ inget + att vi slutar tidigare då.
Imon blir det nog stallet nästan hela dagen tror jag.
Och på kvällen kommer några av våra grannar hit, då ska vi äta tacos :)
Nu har jag inget mer att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0