TJA:D

tja !
har inte bloggat på några dagar, men igår var det konfaläger
och så kom jag ju hem från det idag då. det slutade klockan 10
på morgonen egentligen men vi fick gå hem vid 9.
Ganska trött nu eftersom att jag bara har sovit typ en timme inatt, inte
ens det knappt! Haha , men det var kul iaf :)
Sen vid klockan 12 skulle mamma och jag till blomsterlandet med
Cindy och Malte, för att dom skulle vara med på ponnyridningen.
och då följde Freja med också :)
Så hon kom till mej vid klockan 11 och sen borstade vi hästarna och åkte dit.
Sen var vi där till 14.00.
Och nu är vi hemma och har släppt ut hästarna i hagen och mockat och sånt.
Nu sitter vi vid datorn och bloggar, ska snart spela wii :)
Senare ikväll ska jag, anton, mamma och pappa till öland till en vi känner,
då kommer Ida och Ellen och några till dit också :)
Men nu ska freja och jag spela wii, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0