TISDAG .

hejsann , idag är de Tisdag (L)
Dagen började med att mitt mobilalarm ringde vid 07.15 :p
Så då gick jag upp och åt frukost och klädde på mej & de .
Sen gick jag ut och tog in shettisarna från hagen.
När klockan blev ungefär 8 eller ngt så kom mamma hem.
Så då lastade vi på Cindy för jag skulle ha med henne på kursen.
Ångrade mej och tog henne istället för Lavonja.
När vi hade lastat och hängt på vagnen längst bak på släpet och allt så skulle vi
köra ut från gården då .
Då fasnade vi i all snö också .. Så vi fick hämta grus och massa sånt. Så provade vi igen
men det gick inte .. Och så höll vi på ett tag.
Till slut fick vi lasta av Cindy och ta av vagnen och allt. Och ställa in Cindy i sin box i stallet.
Så körde vi iväg utan häst till kursen på travet. Knappt att vi kom ut utan släpet men det gick iaf sen.
Men jag blev väldigt besviken på denna snön nu ! När man har planerat att åka in till travet och träna på kursen och de och sen ska denna snön förstöra det ! Men när jag kom till travet och vi skulle köra sen så fick jag köra Hillevi med Linus i rockard. Och de gick jättebra iaf (Y) :D
Tror att jag ska åka in till travet på lördag och köra Cindy och Wilja om det är bra väder :)

Minna åkte med oss hem från kursen och när vi kom hem till oss så red vi tillsammans :)
Minna red Atticus och jag red Wilja.
Sen bytte vi så att jag red Atticus och minna fick prova att rida Wilja :)





Wilja på bilden ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0