bloggade inte igår

Hejj , bloggade inte igår.
Satt inte vid datan igår heller så de var därför :p
Så jag berättar om båda dagarna idag istället :)

IGÅR: Först var det skola då. Först hade vi matte en halvtimme lr ngt sånt , sen åkte vi till simhallen och var där ett tag. sen när vi kom tillbaka så hade vi mat direkt och sen ngn lektion & då kollade vi på film.
efter skolan så var jag hemma en stund sen åkte mamma , jag och broshan till Frasses & åt där. Sen kollade vi på bio. Vi såg Farsan :)

IDAG: Först skolan, sen till ica och hyra film, sen hem. När jag kom hem så åt jag och sen ut i stallet och tömköra Lavonja. Sen kollade vi på filmen. Sen har jag väl inte gjort ngt mer idag ?
Bloggar mer imon.


Puss&Kram * (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0