HELGEN & IDAG :)

Hejj , inte bloggat på länge igen . vet att jag är dålig på det nu .
så jag berättar om hela helgen idag då ist.

FREDAG: Skolan , sen skritta Wilja. Sen på kvällen så åkte vi till våra grannar och var där en stund. när vi hade varit där ett tag så åkte vi och bowlade vid kl 20.00 - 22.00 . Gick väl sådär för mej . HAHA :D Fick ingen strike men fick nårra spärrar iaf ;D Ah , men sen när vi hade bowlat åkte vi hem till grannarna igen och var där typ till 01.00 :D sen blev de att åka hem då :p

LÖRDAG: Var först på kursen & körde Cindy. när kursen var slut så stannade jag på travet ett tag till och körde Wilja. Båda sprang jättebra! När jag kom hem körde jag Lavonja i skogen.
På kvällen åkte vi till öland och var på 40 års fest hos en vi känner.

SÖNDAG: Skrittade Wilja & Cindy & så red jag Malte också :D Sen gjorde jag väl inte så mkt mer. :p


IDAG: Först skolan. slutade 10 i 3 & sen fick jag vänta på bussen till 10 över. sen gick jag på bussen då. Och så var det 4 till som skulle åka med så då blev jag lämnad sist hemma , så jagfick sitta där på busssen och åka runt hela smedby kändes det som . var hemma 10 i 4 . väldigt kul -.-    naat '
sen åt jag åde och sen red jag Lavonja i skogen & körde Q och Cindy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0