helgen :)

Hejj :)
Bloggade inte igår för att jag hann inte men jag kan berätta om helgen nu ist :)

LÖRDAG: Vaknade & åt. sen åkte jag till travet och var på kursen från 10-12. Körde Cindy & mamma körde Wilja :) på kvällen kom Annie & Tilda och deras familj och åt tacos hos oss & så kollade vi på Melodifestivalen.
Det var jättemånga bra låtar som var med ju !




SÖNDAG: Åkte till travet med mamma. Jag körde Malte och mamma körde Q. Det var bara andra gången vi körde Q på travet men han var jätteduktig ! Ska börja köra honom mer på travet och så nu när han ska börja tävla i år! :) Sen var jag, mamma, mormor och eva och åt på rasta. och sen slingade mormor mitt hår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0