JAAAO *

Hejj, idag vare först skolan som vanligt då -.-
sen bussen hem. & Lavonja och Cindy har fått nya skor idag me :D
Sen red jag Cindy och skrittade Wilja & Lavonja.
När jag var klar så blev de in & plugga på so provet som vi har imon.
har nästan inte övat någonting. kollade bara igenom nårra av frågorna
i måndags och sen pluggade jag på alla frågor idag men jag kan iaf de mesta :p
får väll se hure går då , HAHA .
nu sitter jag här då och tråkar -.-
och i skolan renoverar dom fortfarande vår korridor , & ebba , jag & lisa kollade in där
idag och dom håller på att måla väggarna vita & sen ska det tydligen vara grönt golv ;o
ajja , får väll se hur de blir . dom ska iaf hålla på vela veckan tror jag men sen tkr jag att
dom måste vara klara ! de är så jobbbigt att ha grejerna i gamla datasalen .

Imon ska vi iaf på ngn Rock sak me skolan på morgonen, haha :p venne vare är för ngt .


Kyyyss / evelinalarsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0