MÅNDAG .

SHHAA :D

Dagen började med att man blev väckt vid typ kvart i 7 & sen gick upp.
Sen fixade jag mej och åt frukost & så .
När Anton och jag var klara så skjutsade pappa oss till skolan.
Brukar åka bussen annars men pappa skulle på kurs idag så han började senare & då
kunde han skjutsa oss istället .
Dagen i skolan gick faktiskt ganska fort idag. Slutade 10 i 3.
Haha och när sexorna hade lektion i vårt klassrum så satte nårra i vår klass vår bänk framför dörren.
& då satte Ebba, Jag & Lisa oss på den. Och sen när dom hade slutat så kom inte dom ut . Haha :D
Och sen när dom hade fått upp dörren så kastade Linette in min sko i klassrummet där lärarna stog.
Haha , var så hiimla kul asså :D
När vi hade slutat tog jag bussen hem & åt åde :D
Har pluggat på Tyskan me (:

Nu sitter jag här vid datan då och gör ingenting ;/
Ska kolla på teven om en stund :)

Kyysss / Evelina :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0