ONT I RYGGEN ! ;(

Hejj , Kom hem från travet för en stund sen, så jag har precis duschat nu .
PLUSS ATT JAG HAR JÄTTEONT I MIN RYGG ! vet inte vad jag har gjort så att de gör ont . Fick iaf ont när jag väntade på bussen & skulle hem från skolan. Körde Lavonja på travet och när körde henne känndes det knappt ngt , men när jag går och böjer mej ner så gör det jätteont ! det är jättejobbigt , så hoppas de blir bättre snart.
ska köra imon med på kursen . men då blir det cindy och wilja tror jag :)

Skolan var väl som vanligt, dom håller fortfarande på att bygger om vår korridor så vi fick gå runt med väskan och alla böcker man skulle ha till alla lektioner. Jobbigt ! tror dom sa att dom skulle hålla på med vår på måndag också .. men sen är dom typ klara med att riva väggar & så. Sen ska dom börja med golvet och måla i alla korridorer .


Sitter & snacka på msn nu :p
Sen blir de äta & se let´s dance då (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0