stallet hela dagen.

Hejj.
Idag vaknade jag vid 8 ungefär. Vid halv 10 åkte mamma och jag in till travet för att jag skulle på travkursen. Lite efter 10 körde vi ut med hästarna. Jag körde Wilja & Mamma körde Cindy. Cindy sprang rekord idag. Hon sprang 3 sekunder fortare än hennes rekord. Båda sprang jättebra! När vi kom hem så körde jag Lavonja & Q i skogen. Jag red Malte en runda också. Alla var jätteduktiga & Alla har blivit tränade idag.
Jag har varit ute i stallet hela dagen idag. Jo , JAG LOVAR. Har inte varit inne någonting på ungefär 8 timmar.
Jo , jag var inne en halvtimme och åt men annars har jag inte varit inne någonting idag.

LÄNGTAR TILL TÄVLINGARNA BÖRJAR NU !



Jag ska lägga in bilder snart igen men jag sitter vid fel dator för att göra det just nu ..
Men det kommer. Kanske ska fota lite imon om jag hinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0