wiie , helg igen då :D

Hallu :D
Nu är det redan helg igen :p det går så fort.
men nu efter helgen är det iaf bara fyra dagar
kvar i skolan innan lovet :)
Kom hem från skolan för ett tag sen & så.
Skulle egentligen varit med Lisa nu men hon kunde
inte sen , får bli en annan dag :p
Hästarna får vila idag , så nu sitter jag här och latar
mej kan man säga ;)
Ah iaf får väl sitta här ett tag till då , sen får jag
se vad som händer.
Förlåt att jag inte lagt upp bilder på länge men det är för
att jag inte har nårra bilder på denna datan & att det inte
går att lägga in bilder till denna datan heller .
Kanske lägger upp bilder senare eller imon när jag sitter
vid den andra datan ist.

Någon som vill hitta på ngt nu ? :)

Puss&Kram (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0