HÖSTLOV

Äntligen höstlov!
Ingen skola på över en vecka nu,
så himla skönt.
Idag var det iaf först skola till 14.10.
Sen hem och äta och byta om.
Sen ut i stallet. Borstade lite hästar :)
Tänkte åka till Lisa ikväll också men det blev inte av nu :p
Sen blir det väl att kolla på Idol tror jag iaf.

Och imorgon är det Klubbmästerskap
med ponnytravet! :)
Ska köra Cindy i ett lopp, och Wilja i ett lopp.
Plus att jag ska rida Wilja i montén.
Sen ska ju föräldrarna köra ett lopp så då ska mamma
köra Cindy också.

Och på söndag ska jag och mamma åka och hämta
en häst till. Ett russ.
Så nu vet ni vad jag ska göra i helgen :)
Men bloggar mer då.
Nu ska jag sitta här en stund och kolla lite på facebook :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0