inte bloggat.

DÅLIG UPPDATERING DÄRVA !
Men jag har inget att skriva -.-

men jag tävlade ju i helgen.
och det gick bra tycker jag!
3 st andraplatser, en femteplats
och en sjundeplats, plus två oplaceringar.
men jag är nöjd! ♥

kan ju berätta om idag också.
eh, fast jag har inte gjort ngt idag :P
hehe, fast först var det skolan då.
åkte buss dit idag , innan har jag cyklat men
nu ville inte anton och jag det längre.
men sen slutade jag 20 i 4 och då hämtade mamma
mej. och sen när jag kom hem åt jag. och sen blev det
plugga so och matte. men nu har jag suttit här vid
datan och snackat med massa på msn och kollat
facebook. men nu ska jag logga ut och kolla på ullared på teven ;D

heeejdå.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0