SNÖ REDAN ? ;o

heeeejsan ;)
lyssnar på spotify och snackar med ellensjöström på msn nu , hihi :)
och idag på morgonen när jag vaknade var det ju snö ute också.
SNÖ I OKTOBER ? ;o
det är för tidigt tycker jag !
men det var ju inte så mkt så det är snart borta får vi hoppas :)
men sen har jag longerat Cindy och Q en stund idag också och fixat
klart till tävlingarna på fredag och söndag.
På lördag packar jag klart det till söndag men allt till imon är klart nu.


PÅ FREDAG: Cindy 1 lopp (insprängt)
                   Wilja 1 lopp (insprängt)
Plus att Znotte ska starta också :)



PÅ SÖNDAG: Wilja 2 lopp (ett är monté)
                    Cindy 2 lopp
                    Q 1 lopp


Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, prata med
Ellen och kolla facebook osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0