hejsann :)

hej, jag bloggade ju aldrig igår som ni kanske
märkte. men då var jag, lisa och ebba iaf i
kyrkan vid tio och så var vi där en timme typ och sen
gick vi till ett annat ställe med konfa gruppen.
sen när vi var klara åkte vi hem och åt innan jag skulle
möta lisa igen.
sen gick vi lite och så och var lite hos lisa också.
hade mkt kul som vanligt! haha :) ♥

kan ju berätta om idag också ;)
först var det skola då, och sen efter
skolan så cyklade jag hem och åt.
och sen gick jag ut i stallet och red Wilja
i skogen. blev en skrittrunda , sen körde jag
Cindy också.
Nu sitter jag här då och snackar med Lisa på msn :D
Pluggat har jag faktiskt också gjort :P hehe

men nu ska jag dra, pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0