BAD UPDATE

Hello everybody. Förlåt för den dåliga updateringen! Men jag har legat sjuk sen i tisdags så jag har bara legat i soffan eller sängen och sovit mest dom senaste dagarna. Men idag mår jag bättre. Har bara fått en väldigt jobbig hosta nu istället. Jättejobbigt! Men det går väl över ngn gång, skönt att må bättre nu iaf så jag orkar göra ngt igen. För er som inte vet har jag hellugg nu. Klippte mej för exakt en vecka sen. Får se hur länge jag kommer ha det.
Idag var jag först på travet och hjälpte till med Ponnyridningen/Ponnykörningen. Var med ett tag i början, sen åkte mamma och jag hem igen. Ikväll har jag kollat på melodifestivalen. Det var ju några bra låtar som var med idag (y)
Mer updatering imon förhoppningsvis! Blir nog en heldag i stallet imon. Hästarna har ju fått vila nu när jag har varit sjuk. Men imon ska dom få träna igen! :)





Såhär ser jag ut nu.

Kommentarer
Postat av: wiilma (:

Svar; ja, jag har en xperia x10 mini pro :) <33333



btw; sjukt fin du blev !

2011-02-20 @ 10:53:26
URL: http://wiilmaaeriksson.blogg.se/
Postat av: evelina :)

hihi okej, taack :) <333

2011-02-27 @ 18:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0