Dag 1: Om mig själv

Om mig själv:

Jag heter Evelina Larsson och jag fyller 15 år i sommar. Den 30 juli.
Jag har en lillebror som heter Anton.
Jag fick min första egna häst när jag var 1 år. Han heter Malte och är en shettis. Honom har jag fortfarande kvar.
Han är världens sötaste! Jag började rida på ridlekis när jag var 2 år, sen började jag köra Malte när jag var ungefär 4 år. När jag blev 8 år tog jag Ponnytravlicens. Så detta året är mitt sjunde ponnytravår.
Jag har också spelat fotboll i ett halvår. I en klubb då, för jag har ju spelat mkt hemma med Anton och med kompisar och så. Men jag slutade i fotboll för att jag inte hann med det plus hästarna. Sen tyckte jag att det var roligare att spela hemma.
Kommer inte på så mkt mer att skriva, men om ni undrar ngt så kommentera! :)




Jag och världens sötaste malte när vi går i mål som 1:a för första gången ♥
17 maj 2009, ett datum jag aldrig glömmer ♥
Första segern för mig och första segern för malte ♥

JAG ÄLSKAR DIG KILLEN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0