Dag 3: Hur började mitt hästintresse?

Mitt hästintresse började redan när jag var liten och mamma har hållit på med hästar ända sen hon var liten.
När jag föddes hade mamma några hästar som hon haft innan jag föddes med. Så när jag var ca 2 veckor gammal så slängde mamma upp mej på hästryggen. På en häst som hette Sol Angelica men kallades Solan.
Så jag var bara 2 veckor när jag satt på en häst första gången. Sen fick jag ju Malte när jag var 1 år och sen började jag rida när jag var 2 år på ridlekis. Sen har jag hållit på med hästar ända tills nu. Och jag kommer såklart att fortsätta med det också.

En bild på Malte och mej.
Bilden är från 2007 efter ett Montélopp.
Vi blev 4:a den gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0