Dag 5: I min ryktlåda

I min ryktlåda har jag ju massa borstar, som man brukar ha i en ryktlåda oftast ;)
Hihi, men jag ska försöka få med allt som jag har i den.
Ryktborste: 1 st

Rotborste: 3 st

Piggborste: 2 st

Ryktskrapa: 1 st

Svettskrapa: 2 st (men bara den ena ligger i ryktlådan)

Gummiskrapa: 1 st

Mankamm: 4 st

Hovkrats: 4 st

Tejp: 2 st

Gummisnoddar: många

Något glitter man kan ha i manen.

Det var nog allt jag har i min ryktlåda, har lite mer småsaker i en annan ryktlåda för det får inte plats i denna med borstarna i. Jag tror att jag fick med alla saker.


Kommentarer
Postat av: JOSSI

hej! fiin blogg :)



TA GÄRNA EN TITT IN PÅ MIN BLOGG :)

2011-03-01 @ 20:23:08
URL: http://jossili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0