Lite allt möjligt

Hejsan! Har precis pluggat ett tag på en svenskauppgift som ska vara klar på måndag. Ebba, Jag och Lisa jobbar tillsammans på den. På förmiddagen åkte mamma och jag till travet och körde Cindy och Q lite lungt i bakvarv. Dom var pigga och Cindy sparkade bakut en gång, fast det var inte så högt och det gjorde hon inte för att vara dum utan det var för att hon var så pigg och glad. Q sprang och spände upp sig och var också pigg och glad att få komma ut på stora banan igen. När jag kom hem så red jag Fantasi lite i banan och ett varv runt stora hagen. Det gick också bra och hon blev lite pigg när det blåste och flög förbi någon liten sak och sånt som händer när det blåser. Ska nog sitta här vid datan en stund nu tror jag, för ikväll blir det nog att kolla på melodifestivalen med godis!
Ska klippa mej om exakt en vecka! Om ni ville veta? ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0