Gotland nästa vecka!

Fick frågan av Lowiza och hennes familj att följa med till Gotland på dubbeltravet. Vi hade egentligen bestämt oss för att vänta med att åka dit tills nästa år när mamma har semester, men nu när jag fick åka dit med Lowiza och hennes familj så kunde jag ju åka och tävla på Gotland! Jättesnällt!! :)
Vi ska åka dit nästa vecka på torsdagen, tävlingarna är på fredag och söndag, och sen ska vi åka hem på tidigt på morgonen på tisdagen. Det kommer bli jättekul! Jag ska ta med mig Livia dit och tävla med henne! Lowiza och Julia tar med sig Cindy och Q som dom lånar av mig! :) 
Julia och jag fyller ju år på samma dag också, (den 30 Juli) och det är på Måndagen! Alltså kommer vi inte att vara hemma på våra födelsedagar, så vi får väl fira dom på Gotland, haha! Men vi ska fira det hemma när jag kommer hem också! Många fler från Kalmar Ponnytravare ska också dit! Kommer bli kul! :) 
Ska försöka ta bilder och så, måste rensa bilder på mobilen också, för minnet är nästan fullt ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0